Politica de confidenţialitate

Această politică de confidențialitate oferă utilizatorilor acestui site (www.elefantinoshop.ro) informațiile cele mai complete și clare cu privire la prelucrarea informațiilor cu caracter personal prin intermediul site-ului, în conformitate cu Regulamentul general pentru protecția datelor (GDPR). Noua lege a Uniunii Europene referitoare la protecția datelor cu caracter personal, GDPR (“General Data Protection Regulation”) a intrat în vigoare pe 25 Mai 2016, si a început să producă efecte începând cu 25 Mai 2018. Această lege reprezintă cea mai mare schimbare în domeniul protecției datelor cu caracter personal din ultimii 20 de ani și are obiective care trec mult peste simpla protecție a spațiului privat.

În conformitate cu cerințele legale, această politică de confidențialitate indică și:

• Natura informațiilor personale prelucrate;

• Scopurile și mijloacele de prelucrare a informațiilor personale;

• Identitatea și detaliile de contact ale operatorului (operatorilor) de date;

• Detaliile de contact ale responsabilului cu protecția datelor (DPO);

• Orice terțe părți implicate în activitățile de prelucrare;

• Perioada de păstrare a informațiilor personale;

• Măsurile de securitate adoptate pentru a proteja informațiile personale;

• Drepturile de confidențialitate ale utilizatorilor.

Această politică de confidențialitate se aplică numai site-ului și nu privește niciun site web sau platformă la care site-ul se poate conecta.

Utilizatorii cu vârsta sub 16 ani nu au voie să consimtă la prelucrarea informațiilor personale fără autorizarea părinților.

 

CE INFORMAȚII COLECTĂM ȘI CUM?

INFORMATII PERSONALE. SCOPURI DE PROCESARE.

"Informații personale" înseamnă orice informație referitoare la utilizatori produselor noastre și prin care se identifică personal, fie singular, fie în combinație cu alte informații.

Informațiile personale sunt colectate automat de către site sau primite prin intermediul mai multor surse: formulare, chat, e-mail, aplicații, dispozitive, medii sociale și alte mijloace.

Site-ul procesează informații personale în diverse forme în următoarele scopuri:


DATE DE ÎNCĂRCARE

Site-ul colectează date de navigare non-sensibile prin mijloace automate pentru a permite și a îmbunătăți navigarea utilizatorului (de exemplu, adresa IP, data / ora vizitei și lungimea acesteia, orice adresă URL de trimitere, paginile vizitate pe site, alte informații).

Prelucrarea acestor informații permite utilizatorilor să acceseze site-ul și să se bucure pe deplin de funcțiile și serviciile sale. Mai mult, datele de navigare pot fi folosite pentru a verifica dacă site-ul funcționează corect.

Din când în când, datele de navigare sunt procesate anonim în scopuri statistice.

Este puțin probabil ca datele de navigare să permită identificarea persoanei vizate relevante. Cu toate acestea, prin însăși natura lor, datele de navigare pot permite identificarea utilizatorilor dacă sunt asociate cu alte informații.

Datele de navigare descrise mai sus sunt stocate numai temporar, în conformitate cu legea aplicabilă.


COMENZI

La checkout, site-ul solicită utilizatorilor să furnizeze informații personale în scopul îndeplinirii ordinelor de achiziție și respectării obligațiilor contractuale (de exemplu, numele și prenumele, adresa de e-mail, adresa de livrare etc.).

Astfel de informații personale sunt, de asemenea, esențiale pentru Serviciul Clienți pentru a ajuta clienții în legătură cu cererile și pentru orice necesitate a acestora, înainte sau după vânzare (de exemplu, cu privire la starea livrării comenzii sau la returnarea produsului).

Informațiile personale legate de comenzi vor fi stocate atâta timp cât sunt necesare pentru a se conforma obligațiilor contractuale și cu obligațiile de raportare fiscală și financiară aplicabile.

Site-ul poate, de asemenea, să verifice instrumentele de plată utilizate de clienți pentru a le cumpăra pe Site (de exemplu, card de credit sau de debit etc.) în scopul prevenirii activităților frauduloase sau în conformitate cu legile aplicabile împotriva spălării banilor. Deoarece încrederea totală în verificarea plăților este dată procesatorilor de plăți terți, controlorul nu procesează și nu stochează niciun fel de informații financiare care aparțin clienților.

Neefectuarea informațiilor personale necesare la efectuarea plății va împiedica utilizatorii să finalizeze o comandă pe Site.

Pe baza interesului său legitim de a-și îmbunătăți relația cu clienții, site-ul va trimite la acesta din urmă mesaje de comunicații cu sugestii despre produse, reduceri, solicitări de feedback sau alte actualizări. Clienții sunt întotdeauna liberi să se dezaboneze de la astfel de comunicări prin e-mail (de exemplu, făcând clic pe "link-ul de dezabonare" din partea de jos a fiecărui e-mail).


INREGISTRAREA PE SITE

Atunci când utilizatorii aleg să înregistreze un cont personal pe site, aceștia sunt rugați să furnizeze informații personale (de exemplu, data nașterii, sexul etc.). Site-ul indică în mod clar ce informații personale sunt obligatorii (sau nu) pentru a configura un cont pe site.

Utilizatorii trebuie să trimită informații personale care sunt adevărate și exacte la momentul înregistrării și sunt invitati să își actualizeze informațiile personale actualizate (în cazul în care apar modificări) prin autentificarea în contul personal pentru a efectua toate modificările relevante.


NEWSLETTER ȘI COMUNICARILE DE MARKETING

Pe site, utilizatorii pot opta pentru a primi buletine de știri și comunicări comerciale.

Site-ul colectează întotdeauna consimțământul explicit, liber și neechivoc al utilizatorilor înainte de a trimite aceste buletine de știri și comunicări de marketing către acești utilizatori sau, mai general, înainte de a iniția inițiative de marketing electronic dedicate acestora.

În astfel de cazuri, utilizatorii pot fi invitați să prezinte informații personale în plus față de adresa lor de e-mail (de exemplu, sexul, țara de reședință etc.) în scopul de a avea buletine informative și comunicări de marketing adaptate profilului utilizatorului.

Utilizatorii își pot întotdeauna ușor să își retragă consimțământul de la primirea buletinelor informative și a comunicărilor comerciale în următoarele moduri:

• prin setările contului;

• făcând clic pe linkul "dezabonare" din orice astfel de e-mail;

• contactând serviciul clienți.

 LA CE UTILIZAM INFORMATIILE DUMNEAVOASTRA?

Pentru a vă oferi serviciile, inclusiv pentru a vă permite să comandați și să primiți produse utilizând site-ul nostru, trebuie să folosim informațiile pe care le colectăm în mai multe moduri diferite.